Подорожі → break europe 2021 частина 12

Одинадцята частина.двадцять перший день подорожі розпочався під марш»туга за батьківщиною”. Вимкнули будильник, подивилися у вікно – вже видно береги німеччини.

швидко зібралися і пішли в бар, насолоджуватися видом.по дорозі вийшли на палубу, зустріти світанок.по гучномовцю оголосили про швидке прибуття порома, тому швидко зібрали речі і вирушили до мотоцикла. Але в ліфті промахнулися і поїхали на саму нижню палубу. Вірніше не промахнулися, а я встромив. Я вирішив що байк в самому низу. Але коли спустилися, виявили що там стоять одні фури, ми пройшли в самий кінець, запитали працівника де шукати байк? він відповів, рівнем вище. Швиденько в ліфт, піднялися, знайшли мотоцикл, відв’язали, дочекалися поки частина автомобілів випустять і слідом за ними поїхали вперед.наш пором:тепер кілька слів про тест, за який було оплачено по 40 євро. У нас за цей час ніхто жодного разу його не запитав. Я очікував що його попросять при покупці квитків в касі – не попросили. Потім при посадці — теж не попросили. Ну на німецьку землю точно не дадуть ступити без тесту … Ні, і тут мимо – ми спокійно виїхали з порту на дороги міста travemünde. Думаю, інформація про тести була занесена в базу даних і при оформленні квитків касирка бачила їх, тому не виникло ніяких питань. Не хочеться вірити в те, що нас просто нагріли на гроші.як би там не було, ми в німеччині. Потрібно визначитися з подальшим маршрутом. У нас з’явилися невеликі … Не те щоб проблеми… Дзвіночки … При легкому торканні пальцями важеля зчеплення на ходу, двигун задирав обороти. Значить сцепа на підході. Плюс, при відкриванні байка назад лунає характерне клацання. Проінспектував ланцюг і зірки, завзята зірка вже дивиться зубами назад а на ланцюзі в деяких місцях відсутні ролики на ланках. Явний натяк на необхідність заміни ланцюгової пари. Коротше, шукаємо louis … Вирішили відвідати магазин в берліні. Тим більше, що це нам по дорозі. Виїхали на автобан і помчали.по дорозі заїхали на заправку в rampe. Тут вже полюбилася нам схема заправки, все на довірі, заправився, потім пішов розрахувався. Заодно взяли по бургеру і латте. Тим часом на заправку приїхала africa twin. Увійшов дядько, явно за п’ятдесят, привітався і питає — ви з україни сюди приїхали на трансальпі!!!?? я кажу, ні, ми вже повертаємося додому з нордкапа. З нордкапа!? це круто! показує жестом» знімаю капелюх перед вами ” … А потім каже — honda is the best bike! не можу з ним не погодитися. Ще трохи поговорили з ним, попрощалися і він поїхав. Потім приїхала колона чопперів. Я згадав, що ще в липні проскакувала новина про обмеження мотоциклістам в’їзду у великі міста німеччини. Вирішив дізнатися, чи не буде проблем в найближчому майбутньому. Підійшов до одного з байкерів, запитав, він відправив мене до попереду стоїть, той ще вперед поки я не підійшов до ватажка банди. Його пасажирка добре розуміла англійську і заспокоїла мене, сказавши що я можу безперешкодно потрапити в берлін. Я подякував і відправився зі спокійною душею топтати свій бургер.поснідали і поїхали далі. Ось і берлін.чим ближче ми знаходилися до магазину, тим більше на дорозі було мотоциклістів. Зупинилися на парковці і пішли в магазин.купили комплект дисків зчеплення і прокладку двигуна. D. I. D.-івського ланцюга, на жаль, в наявності не виявилося. Ну и ладно. Проїхали в сусідній магазин, теж немає. Коротше, їдемо далі.бути в берліні і не відвідати рейхстаг – це блюзнірство. Приїхали до входу в станцію метро бундестаг. Побачили припаркований байк, встали поруч, залишили куртки і рюкзак на байку, накрили чохлом і вирушили гуляти.вийшли на галявину перед рейхстагом. Краса … Травичка, скрізь сидять люди, відпочивають …а я ж пам’ятаю, як ці місця були пориті воронками і траншеями. Як я пробирався в будівлю рейхстагу, прикриваючи того самого бійця, який поставив прапор на даху… Так, відмінна була свого часу іграшка call of duty… Скільки ночей просидів… Часто жартували з хлопцями «я дві війни пройшов … Потім вимкнув комп і відправився спати.”погуляли навколо будівлі, пофоткалися.хотіли подивитися так саму стіну, де наші солдати залишили написи, але будівля була закрита і потрапити всередину можна тільки у вересні. Йдемо до бранденбурзьких воріт.тут на площі купа народу, крішнаїти співають пісні, люди гуляють, все спокійно, розмірено.тані пообіцяв купити її улюблені парфуми. Шукаємо магазин і вирушаємо на пошуки. Як все-таки мало потрібно для жіночого щастя…таня задоволена покупкою, потрібно закріпити результат-йдемо в кафе. Знайшли відмінний ресторан, nante-eck / restaurant berlin mitte дуже смачна кухня. Офіціанти-виключно пенсіонери. За тобою не закріплений офіціант, замовлення прийняла одна бабуся, друга принесла суп, дідусь підніс втричі і забрав тарілки. І атмосфера така спокійна …ще хвилинка радості від тані …вай-фая у них немає, бо нефіг їсти і витріщатися в девайси — потрібно насолоджуватися стравами, обстановкою і один одним. Чим ми і займалися.дуже рекомендуємо заклад …після смачного обіду вирушили до байка і заскочили по дорозі метро подивитися.одяглися і поїхали далі, в бік будинку.знову виїхали на автобан і понеслася… Кордон з польщею проїхали по темряві. В інтернетах писали, що полички дуже суворо ставляться до транзитного транспорту — дають добу на проїзд країни. Я вже готувався до терору, але заспокоювало те, що у нас на руках є шведські тести, що діють три дні. Але на щастя поліцейський на пункті пропуску, до нас інтересу не виявив, його більше цікавили великовантажі. Кордон ми перетнули поблизу jaglowice. Дорога тут погана. Вірніше, може будівництво дороги. Відкрито по одній смузі в кожному напрямку, швидкість руху 40-80 км / год. Таким темпом ми їхали аж до н. П. Kryzowa. Тут ремонт закінчився і ми знову поїхали в нормальному темпі. Час вже за північ, потрібно шукати притулок. Згорнули на заправку, на знаку був готель, але він не працював. Я почав шукати готелі на карті, але вони всі теж були закриті. Вибрав на мапс.мі готель в стороні, з безліччю позитивних відгуків. З’їхали з автобану, проїхалися по путівцях і нарешті … Приїхали в hotel arkas w prószkowie.зайшов на рецепшн поговорив, спочатку дівчина сказала що у них все зайнято, але потім подивилася ще раз і знайшла нам номер. У готелі гриміло весілля. Ми тихенько піднялися в свій номер, залізли в душ і вклалися спати у величезне ліжко.вранці все було тихо.спустилися на сніданок. Сніданок нас порадував. Все, як в турецьких готелях. Шведський стіл, все дуже смачно і ситно.після сніданку зібралися і поїхали далі.заїхали на заправку, я змастив ланцюг, залишками балончика мастила, який подарував брат. Балончика мастила вистачило в акурат на всю поїздку.а далі-платні автобани польщі.незабаром прибули на прикордонний пункт korczowa.знову очікували обіцяного інтернетами звірства прикордонників. Але ніхто навіть тесту не запитав. Ні на польській ні на українській стороні. І ось, через години півтори ми вже на рідній землі. Заїхали на заправку, залив повний бак 92-го бензину, на якому зазвичай катаю. І що сказати, двигун почав пропускати такти, пропала тяга, загалом, дотягнули ми до тернополя, де нас зустріли друзі. Тут знову заправили повний бак але 95-го бензину.посиділи з друзями близько години, перекусили і поїхали далі. Велике спасибі володі за (як завжди) теплий і привітний прийом.потім згорнули з основної траси на меджибіж і поїхали другорядними дорогами. Десь у полях таня помітила соняшники на узбіччі. Зупинилися, нарвали мамі букет і вирушили далі.на під’їзді додому помітив, що одометр впевнено підходить до значення 72000 км. Додому приїхали після півночі, дивлюся на одометр, до потрібних цифр залишилося близько кілометра, думаю, катну по селу … Але ворота вже відкриті, батько з малими зустрічають… Коротше до 12000 кілометрів не вистачило 1.3 км.одометр на початок поїздки:і на кінець:далі, гаряча зустріч, сльози, всі скучили але вже все скінчилося.ми вдома. Загнали байк в гараж, а самі, поговорили з батьками, з дітьми і вирушили спати.нарешті, рідний дім, рідне ліжко. Вранці відіспалися, прокинулися і вже не віриться що нікуди не потрібно їхати…і так, позаду 12000 км і 22 незабутніх дня подорожі.таня ще тижнів зо два після цього щоночі їхала. Каже, сплю, сниться, що їдемо, їдемо … Та й мені ще якийсь час снилася дорога.що ж, набралися вражень надовго, думаю не скоро відпустять. Тепер належить готуватися до підкорення нових далей…